Jak zwiększyć sprzedaż przy pomocy Sellizera?

Sellizer to praktyczne narzędzie dla sprzedawców, które znacząco ułatwia prezentowanie ofert klientom. Rozwiązanie to dysponuje również funkcjami analitycznymi, dzięki którym otrzymywać można zaawansowane feedbacki w oparciu o schematy i algorytmy zawarte bezpośrednio w programie. Sellizer jest narzędziem pozwalającym na usprawnienie poszczególnych etapów procesu sprzedaży, włącznie ze rozwojem i zwiększeniem wartości zamówień.
Jak działa Sellizer?
Sellizer działa w oparciu o nieskomplikowany algorytm, który składa się z kilku etapów. Pierwszy z nich polega na wysłaniu oferty do klienta, czyli załadowaniu do programu odpowiedniego pliku oraz wypełnieniu danych odbiorcy w specjalnym formularzu. Ofertę wysłać można standardowo, czyli bezpośrednio i automatycznie do klienta lub ręcznie. W tym drugim przypadku Sellizer generuje link, który zamieścić da się na Facebooku lub wysłać przez komunikator. Z pomocą narzędzia można też modyfikować treść wiadomości i tytuł oferty. Nadawca musi następnie jedynie poczekać, aż odbiorca otworzy ofertę i się z nią zapozna.
Zwiększanie sprzedaży a Sellizer
Kiedy klient otworzy ofertę, nadawca otrzymuje odpowiednie powiadomienie w formie wiadomości e-mail lub SMS. Dla nadawcy ma to kluczowe znaczenie, ponieważ w ciągu 10 minut od zapoznania się z ofertą występuje największa szansa na zamknięcie sprzedaży. Potencjalny klient ma w tym momencie świadomość wszystkich szczegółów oferty, dzięki czemu sfinalizowanie transakcji jest łatwiejsze. Produkt ten znajduje zastosowanie przede wszystkim w branży B2B i B2C, w przypadku firm dysponujących minimum trzema handlowcami oraz obsługującymi ok. 20 klientów w ciągu miesiąca. Wykorzystanie Sellizera może znacząco podnieść sprzedaż w tego rodzaju przedsiębiorstwach.
Jak zwiększyć sprzedaż usług z pomocą narzędzia Sellizer?
Sellizer jest narzędziem wyposażonym w moduły analityczne, które pozwalają na sprawdzenie sposobu interakcji klientów z proponowaną ofertą. Po nawiązaniu kontaktu z potencjalnym kontrahentem można dzięki temu przeanalizować obszary, jakie wzbudzają największe i najmniejsze zainteresowanie. Sellizer pozwala na sprawdzenie, które etapy oferty są pomijane lub sprawdzane najdokładniej przez klienta. W porównaniu do wielu innych systemów, narzędzie to zapewnia znacznie większe możliwości analizy poczynań potencjalnych kontrahentów. Sellizer wspomaga jednocześnie zarządzanie całym projektem, ponieważ pozwala na zweryfikowanie działań pracowników w konkretnych momentach procesu sprzedaży.
0 Komentarzy