14 kwietnia, 2021 0 Comments biznes

Jak zwiększyć sprzedaż przy pomocy Sellizera?

Sellizer to praktyczne narzędzie dla sprzedawców, które znacząco ułatwia prezentowanie ofert klientom. Rozwiązanie to dysponuje również funkcjami analitycznymi, dzięki którym otrzymywać można zaawansowane feedbacki w oparciu o schematy i algorytmy zawarte bezpośrednio w programie. Sellizer jest narzędziem pozwalającym na usprawnienie poszczególnych etapów procesu sprzedaży, włącznie ze rozwojem i zwiększeniem wartości zamówień.

Jak działa Sellizer?

Sellizer działa w oparciu o nieskomplikowany algorytm, który składa się z kilku etapów. Pierwszy z nich polega na wysłaniu oferty do klienta, czyli załadowaniu do programu odpowiedniego pliku oraz wypełnieniu danych odbiorcy w specjalnym formularzu. Ofertę wysłać można standardowo, czyli bezpośrednio i automatycznie do klienta lub ręcznie. W tym drugim przypadku Sellizer generuje link, który zamieścić da się na Facebooku lub wysłać przez komunikator. Z pomocą narzędzia można też modyfikować treść wiadomości i tytuł oferty. Nadawca musi następnie jedynie poczekać, aż odbiorca otworzy ofertę i się z nią zapozna.

Zwiększanie sprzedaży a Sellizer

Kiedy klient otworzy ofertę, nadawca otrzymuje odpowiednie powiadomienie w formie wiadomości e-mail lub SMS. Dla nadawcy ma to kluczowe znaczenie, ponieważ w ciągu 10 minut od zapoznania się z ofertą występuje największa szansa na zamknięcie sprzedaży. Potencjalny klient ma w tym momencie świadomość wszystkich szczegółów oferty, dzięki czemu sfinalizowanie transakcji jest łatwiejsze. Produkt ten znajduje zastosowanie przede wszystkim w branży B2B i B2C, w przypadku firm dysponujących minimum trzema handlowcami oraz obsługującymi ok. 20 klientów w ciągu miesiąca. Wykorzystanie Sellizera może znacząco podnieść sprzedaż w tego rodzaju przedsiębiorstwach.

Jak zwiększyć sprzedaż usług z pomocą narzędzia Sellizer?

Sellizer jest narzędziem wyposażonym w moduły analityczne, które pozwalają na sprawdzenie sposobu interakcji klientów z proponowaną ofertą. Po nawiązaniu kontaktu z potencjalnym kontrahentem można dzięki temu przeanalizować obszary, jakie wzbudzają największe i najmniejsze zainteresowanie. Sellizer pozwala na sprawdzenie, które etapy oferty są pomijane lub sprawdzane najdokładniej przez klienta. W porównaniu do wielu innych systemów, narzędzie to zapewnia znacznie większe możliwości analizy poczynań potencjalnych kontrahentów. Sellizer wspomaga jednocześnie zarządzanie całym projektem, ponieważ pozwala na zweryfikowanie działań pracowników w konkretnych momentach procesu sprzedaży.


Share: